Inside the bag of a woman lies an unexplored universe, a world often walking keeper of secrets.
Disclose the contents therefore amounts to get naked at the same time revealing his own personality.
Much more than just a status symbol then, just think of the direct correlation between the different models of bags and the character of the wearer or their role in society.
Where I sure do not miss out anything, Mary Poppins style to understand, but a few select items and indispensable as they are very essential (so much so that sometimes I forget to take it all), and only in specific cases such as outings or trips tend to reduce bulk more than usual.
Between a change purse and the other, I also take this opportunity to introduce some new entries: a handy Shopper 2 handles + purse of Nava Design, in my opinion the ideal accessories to show off every day, a very useful little black book Ciak produced entirely in leather goods that combines the dictates of those in manufacturing design innovation and a cover O! coat – Faagaa+ of l10trading not only aesthetically beautiful but also useful as it has a retractable stand that allows you to keep the phone in an upright position.
The line is also sold in Ozaki known Excelsior in Milan, Luisa Via Roma, G & B.
And what do you hide in your purse?
ITALIANO:
All’interno della borsa di una donna si cela un universo inesplorato, un mondo ambulante spesso custode di piccoli segreti.
Rivelarne il contenuto equivale perciò a mettersi a nudo svelando nello stesso tempo la propria personalità.
Molto più di un semplice status symbol dunque,basti pensare alla diretta correlazione tra i diversi modelli di borse e il carattere di chi le indossa o il rispettivo ruolo nella società.
Dalle mie di sicuro non salta fuori qualunque cosa,stile Mary Poppins per capirci,bensì pochi,selezionati e indispensabili oggetti in quanto sono molto essenziale (tanto che a volte dimentico di prendere tutto) e solo in casi specifici come gite o viaggi tendo ad appesantirle più del solito.
Tra un cambio di borsa e l’altro,colgo anche l’occasione per presentarvi qualche new entry: una comodissima shopper 2 manici + portafoglio di Nava Design, a mio avviso gli accessori ideali da sfoggiare tutti i giorni, un’utilissima agendina Ciak prodotta interamente in Italia da un’azienda pellettiera fiorentina che coniuga i dettami del design manufatturiero a quelli dell’innovazione ed un cover O!coat – Faagaa + di l10trading non solo esteticamente stupenda ma anche utile in quanto ha uno stand a scomparsa che permette di tenere il telefono in posizione verticale.
La linea Ozaki è venduta anche nei noti Excelsior di Milano, Luisa Via Roma, G&B.
E voi cosa nascondete nella vostra borsa?
SHOPPER: Nava Design
PORTAFOGLIO: Nava Design
AGENDINA: Ciak Classic
COVER I-PHONE: O!Coat Ozaki